Vastgoedbeheer
 Home    Vastgoedbeheer

Financieel Beheer

HousingNow regelt alles rondom het opzetten en bijhouden van een woningadministratie zoals facturatie, huurincasso, het doorvoeren van huurverhogingen en het voeren van de benodigde correspondentie.
De huursom van woning of bedrijfspand wordt maandelijks professioneel en tijdig geïncasseerd door HousingNOW en wordt uiteraard zo snel mogelijk naar uw rekening overgemaakt.
Verder dragen wij zorg voor:

  • 24/7 inzage in informatiesysteem op maat (Portaal).
  • Kredietwaardigheidscheck nieuwe huurder.
  • Het opzetten en bijhouden van een woningadministratie.
  • Automatische huurindexatie.
  • Het verzorgen en archiveren van de correspondentie van en naar verhuurder/huurder inzake financiële en overige aspecten.
  • Het verzorgen van de maandelijkse facturen aan de verhuurder/huurder.
  • Het bewaken van de betaling alsmede debiteurenbewaking.
  • Het afdragen van de maandbedragen (huur) aan de verhuurder.
  • De financiële afwikkeling nadat de huurperiode is afgerond.

Technisch Beheer

Onder Technisch Beheer vallen o.a. inspectie bij verhuurmutaties, een correcte afhandeling van eventuele klachten of gebreken en het organiseren van onderhoud. Ook regelen wij allerlei faciliteiten voor u zoals de aansluiting van internet.
Bij iedere begin- en eindoplevering (de zogenaamde check-in en check-out) van een woning, is altijd één van onze gespecialiseerde medewerkers aanwezig. U hoeft daar dus niet meer bij aanwezig te zijn!
HousingNOW zorgt voor een compleet inspectierapport van de actuele oplevering. Indien gewenst maken wij vervolgens afspraken met huurder of verhuurder over eventuele herstelwerkzaamheden. Tevens vallen hieronder onderstaande werkzaamheden en/of het inschakelen van een specialist op het gebied van:

  • Tuinonderhoud
  • Schoonmaakonderhoud
  • Wassen en stomen van wasgoed/kleding
  • Klussen in de woning t.b.v. elektra, loodgieterswerkzaamheden e.d.
  • Witgoedonderhoud, etc.
  • Woninginrichting